Bestellen

Bestellen

  • Ga naar de webshop
  • Gebruik de filter aan de linkerzijde van de pagina om tot uw productkeuze te komen.
  • Klik op het product dat u wilt bestellen
  • Voeg uw accessoires toe
  • Klik op de knop “toevoegen aan winkelwagen”
  • Hierna wordt u automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen, u kunt ervoor kiezen om meer producten toe te voegen door terug te keren naar de webshop met de knop “Ga verder met winkelen” of u kunt direct de door u gekozen producten afrekenen.
  • Klik op de knop “Afrekenen” in het winkelwagentje wanneer uw bestelling compleet is.
  • Vervolgens vult u uw gegevens in en kiest u een betaalmethode en u voltooid uw bestelling.
  • Nadat uw betaling doorgekomen is ontvangt u van Glazen Schuifwanden Outlet een mail met de bestelbevestiging.
  • Daarna zal een medewerker van Glazen Schuifwanden Outlet zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor de levering en/of levering met montage.
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar klantenservice[a] glazenschuifwandenoutlet.nl. Vermeld in onderwerp: bestelling fout en uw bestelnummer. Leg in de mail ook kort uit wat er mis is gegaan. Afhankelijk van de situatie, zullen wij de bestelling aanpassen of de bestelling annuleren. Bij verkeerd bestelde producten storten wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen terug. Vervolgens kunt u het door u gewenste product bestellen.
Nadat u een bestelling heeft geplaats via onze website, volgt er een bevestigings email met daarin uw bestelling. Afhankelijk van uw betaalmethode, bij directe overboeking(en) wordt er binnen drie werkdagen contact opgenomen door de transport planners (overige betaalmethode vertraagd drie werkdagen ivm dat betaling eerst ontvangen en verwerkt moet worden). In overleg met u wordt er een leverdag met tijd geplant. Op de dag van levering wordt u altijd minimaal 30 minuten voor aankomst gebelt door de chauffeur zodat u hiermee rekening kunt houden.

Betalen

Glazen Schuifwanden Outlet heeft de volgden betaal mogelijkheden;

Controleer of het bedrag afgeschreven is van uw rekening. Neem daarna contact op met de klantenservice via de mail klantenservice[a] glazenschuifwandenoutlet.nl . Houdt uw bestel- en rekeningnummer bij de hand, zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn met een oplossing.

U ontvangt pas na afronding van de betaling een aankoopbon per mail waarin staat dat u betaald heeft.

Garantie

De wettelijke garantie houdt in dat uw product na aankoop datgene doet en moet doen wat u als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Een goede investering en zorgeloos genieten door de 5 jaar fabrieksgarantie, onverminderd de wettelijke rechten van de consument op alle onderdelen van de producten die aangeboden worden op onze website.

Bij het gebruik van onderdelen die niet van Glazen Schuifwanden Outlet zijn, zal de garantie op de constructie vervallen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het gebruik van andere typen onderrail, wielen of meenemers maar ook alle andere onderdelen die toegevoegd of gewijzigd worden ten opzichte van de standaardproducten van Glazen Schuifwanden Outlet.

Inmeting

Inmeting is eigenlijk heel gemakkelijk. De meeste van onze klanten doen de inmeting zelf. Indien u hier niet uitkomt mag u altijd contact met ons opnemen voor hulp.

Levering

Nadat Glazen Schuifwanden Outlet uw betaling ontvangen heeft, neemt een medewerker zo spoedig mogelijk contact met u op voor het vaststellen van de bezorg datum. Glazen Schuifwanden Outlet bezorgt de producten op de overeengekomen bezorg datum tussen 07.30 en 21.30. Onze chauffeurs bellen u zodra zij onderweg zijn naar uw adres.

Een van onze medewerkers neemt contact met u op zodra de betaling voldaan is. Om samen een afspraak in te plannen. Wij leveren en monteren van maandag tot en met zondag. We proberen uiteraard zoveel mogelijk rekening te houden met de wensen van de klant.

Ja, dat is mogelijk. U kunt dat onderaan bij uw bestelling bij de notitie aangeven. Zorg er altijd voor dat er een bevoegd persoon aanwezig is om de afleverbon te ondertekenen. Dit is enkel voor de ontvangst. U dient er wel voor te zorgen dat het resterende bedrag van de factuur op onzerekening staat voordat wij de producten bij u leveren.

Aflevering vindt plaats tot de eerste drempel (begane grond). Indien de chauffeur u in overleg helpt het artikel naar een ruimte in de woning of naar de tuin te verplaatsen, dan is dit altijd voor eigen risico tenzij u in geval van schade ernstige nalatigheid of opzet kan aantonen.

Door bijvoorbeeld een defect aan de bus kan het voorkomen dat het niet mogelijk is om uw bestelling op de afgesproken bezorg datum of het afgesproken tijdstip te leveren. Glazen Schuifwanden Outlet brengt u hier zo vroeg mogelijk van op de hoogte en maakt dan direct een nieuwe afspraak met u voor de aflevering van uw bestelling. Hier is geen coulance op van toepassing.

Indien u een verkeerde afmeting glazen schuifwanden heeft besteld dan ruilt Glazen Schuifwanden Outlet deze kosteloos om waarbij een eventueel prijsverschil zal worden verrekend. Indien u een ander product in de verkeerde afmeting heeft besteld dan zullen enkel de transportkosten in rekening gebracht worden indien Glazen Schuifwanden Outlet de producten om moet komen ruilen.

Zijn uw spullen nog niet geleverd en heeft u de verkeerde maat besteld? Neem in dit geval contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar klantenservice[a] glazenschuifwandenoutlet.nl.

Controleer voordat u gaat monteren of uw bestelling compleet is en vrij is van defecten. Mocht er toch iets defect zijn, monteer dit dan niet. Wij kunnen het onderdeel niet meer omruilen als u het toch nog gemonteerd hebt. Maak foto’s van het beschadigde onderdeel en mail dit naar: klantenservice[a] glazenschuifwandenoutlet.nl vergeet niet uw order nummer en adresgegevens erbij te vermelden. Let op: wanneer er een onderdeel moet worden om geruild of nageleverd worden, gebeurt dit alleen kosteloos in onze levergebieden. Anders moeten wij transport kosten in rekening brengen.

Montage

Jazeker, velen zijn u al voor gegaan. Met behulp van de handleiding kunt u de glazen schuifwanden zelf monteren.

Ja, bij het bestelproces kunt u montage service aanvinken waardoor uw glazen schuifwanden door ons worden geplaatst. Deze kosten kunnen per product verschillen.

Alle onderdelen bestaan uit diverse standaard maten, waardoor deze in de meeste gevallen toepasbaar zijn. Hierdoor maken wij het zelf niet op maat maar doet u dit zelf.

De werkplek waar de glazen schuifwanden geplaatst gaat worden is vrij van obstakels. Tafel/stoelen/planten/zonnescherm etc. dient u weg te halen voordat het montage team komt.

Er mogen geen obstakels  zitten op de plek waar de glazen schuifwanden gemonteerd zal worden.

De ondergrond waar de railsysteem gaat komen moet egaal en waterpas zijn. Mocht u ook een funderingsbalk hebben besteld hoeft u hier geen rekening mee te houden.

De onderstaande punten dient u te verzorgen voordat Glazen Schuifwanden Outlet met de montage begint:

  • De werkplek waar de glazen schuifwanden geplaatst gaat worden is vrij van obstakels. Tafel/stoelen/planten etc.weghalen
  • Een stroompunt voor de te gebruiken gereedschappen aanwezig.
  • Er zijn geen obstakels zoals screens, rolluiken en/of aan de gevel bevestigde materialen op de plek waar de glazen schuifwanden gemonteerd zal worden..

Fundering voor onder de glazen schuifwanden:

  • U zorgt zelf voor de fundering: Bij het plaatsen van glazen schuifwanden is het zeer belangrijk dat de fundering waterpas ligt om kieren en problemen te voorkomen. Wij plaatsen de glazen schuifwanden op deze ondergrond, maar wij zijn niet verantwoordelijk wanneer blijkt dat de fundering niet waterpas ligt of andere problemen hierdoor ontstaan.
  • Wij regelen de fundering: Dan maken wij gebruik van een aluminium fundering koker. De ondergrond dient wel waterpas te liggen. Vrij van wortels etc.

Wanneer Glazen Schuifwanden Outlet uw bestelling komt monteren dient u ervoor te zorgen dat uw tuin goed bereikbaar is. Wanneer uw tuin bijvoorbeeld alleen bereikbaar is over het water, zult u ervoor moeten zorgen dat de monteurs de onderdelen over een brug kunnen tillen naar uw achtertuin. Deze brug zult u zelf (tijdelijk) moeten laten bouwen en dient aan de Arbo wetgeving te voldoen. In toevoeging op eventuele Arbo eisen, is het voor ons noodzakelijk dat de brug 250 kilo per strekkende meter moet kunnen dragen, dat er genoeg loopruimte is voor de monteurs, de brug dient daarom minimaal 60 centimeter breed te zijn. Ook zullen de monteurs er makkelijk op en af moeten kunnen. Aan het begin en einde van de brug mag de afstap naar beneden dan ook niet groter zijn dan 30 centimeter (1 trede). De brug dient te staan gedurende de periode dat de monteurs aan het werk zijn

Glazen schuifwanden

In onze schuifwanden systeem zit standaard het volgende; De glaspanelen (10mm gehard veiligheidsglas), daarbij krijgt u de boven-, onderrail en glasprofiel inclusief wielen.

De glazen schuifwanden zijn van zeer hoge kwaliteit en zijn gemaakt van 10mm gehard veiligheidsglas. Veder heeft u een keus tussen helder en getint glas.

De glazen schuifdeuren zijn gemaakt van speciaal veiligheidsglas, zoals je bijvoorbeeld ook tegenkomt in bushokjes en autoruiten. Dat noemen we gehard glas. Deze barst niet onder een stevige impact en is daardoor ook niet scherp. In plaats daarvan breekt het glas in duizenden, kleine en onscherpe stukjes. Het glas is niet alleen vele malen sterker dan normaal glas, je hoeft je ook geen zorgen te maken als er ooit een glasplaat kapot gaat.

Alle onderdelen bestaan uit diverse standaard maten, waardoor deze in vele gevallen toepasbaar zijn. Hierdoor doen wij niet aan het op maat zagen. Goed opmeten en selecteer de bijpassende maten in de configuratie!

De railsets zijn standaard pakketten, waarin boven- en onderrail van gelijke lengte samen verpakt zijn. Om de kwaliteit en functionaliteit van de glazen schuifwanden te waarborgen, is het niet mogelijk deze onderdelen uit een railset los te verkrijgen.

Wij adviseren om uw glaze schuifwanden regelmatig te onderhouden en te reinigen:

  • Controleer ook regelmatig of alle schroefbevestigingen goed vastzitten. Zo niet draai deze goed aan.
  • Zorg ervoor dat de glaspanelen perfect in hoogte zijn afgesteld. Het aanlopen van de H-profielen en/of meenemers in de onderrail kunnen leiden tot vroegtijdige slijtage.
  • In het  onderrailsysteem kunnen verontreinigen terecht komen.  Zorg ervoor dat u de rail (sporen systeem) goed schoon houdt in het belang van de levensduur.
    De aluminium profielen en glaspanelen die vervuild zijn, kunnen met lauw water en een neutraal schoonmaakproduct gereinigd worden.
  • Voor het eerste gebruik dient de glaze schuifwanden eerst goed voorgespoeld te worden met schoon water.
  • De beste tips om je glazen schuifwand schoon te maken:
    • Gebruik voor het reinigen en wassen veel water, zacht materiaal en een spons.
    • Nooit schuurmiddelen of agressieve oplosmiddelen gebruiken. (Geen zuur of logen)
    • Oplosmiddelen (Afwasmiddel en Glassex) zijn wel toegestaan om vettige vervuiling te verwijderen.
    • Nooit een hogedrukspuit gebruiken.

Overige Vragen

Wanneer het een minimale beschadiging betreft, kunt u met behulp van een lakstift of spuitbus de beschadiging wegwerken. Wanneer het een grote beschadiging betreft, kunt u het losse onderdeel bestellen. Hiervoor kunt u bestel contact opnemen met onze klantenservice.

Geef uw klacht over een product of over de dienstverlening via mail naar klantenservice[a] glazenschuifwandenoutlet.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Glazen Schuifwanden Outlet neemt binnen 5 dagen contact met u op om een inhoudelijke reactie te geven.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Retourneren

U heeft het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van de producten, aan te geven dat u van de aankoop af wenst te zien. Vervolgens heeft u nogmaals 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Zorg er daarbij wel voor dat de producten voor zover redelijkerwijs mogelijk in oorspronkelijke staat en onbeschadigd zijn. U bent namelijk aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na retournering, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug en betaalt u enkel transportkosten indien Glazen Schuifwanden Outlet de goederen dient op te komen halen. De directe kosten voor het terugzenden van de goederen komen namelijk voor uw eigen rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Stuur een bericht naar de klantenservice indien u de geplaatste bestelling wil annuleren en deze nog niet is geleverd. Voeg in uw bericht uw ordernummer, reden van annulering en uw rekeningnummer toe. Nadat onze klantenservice de bestelling geannuleerd heeft ontvangt u hiervan een bevestiging. Glazen Schuifwanden Outlet streeft ernaar dit bedrag binnen 14 dagen terug te storten.